Nur Syaheerah Eylia
92's
" terkadang cinta itu dekat "
Malaysia

27 August 2010

im sorry :(

saya kejam...
saya kejam...
saya kejam...

saya kejam...

sebab saya dah lukakan banyak hati.
sebab apa yang saya jadi hari nih adalah kerana saya pada waktu yang lepas.

sebab apa yang saya rasakan hari ni adalah dikeranakan kesalahan saya sendiri pada waktu yang lepas.

jadi, saya kejam.

kejam pada semua orang di sekeliling saya.

mungkin adalah lebih baik untuk saya diam dari berkata apa-apa dan meneruskan hidup seperti biasa walaupun sendirian.

saya kejam.

sangat kejam.

saya tahu itu.

apa yang saya katakan meninggalkan kesan pada orang lain sehingga mereka sanggup untuk melupakan segala apa yang saya lakukan pada mereka sebelum ini. kerana mereka lebih memandang kesilapan yang saya lakukan.

saya terima.

saya tak salahkan sesiapa.

sebab saya tahu, apa yang jadi pada diri saya sekarang ini, adalah berpunca dari kesilapan saya sendiri.

saya kejam.

terima kasih pada orang itu.

No comments:

Post a Comment