Nur Syaheerah Eylia
92's
" terkadang cinta itu dekat "
Malaysia

21 December 2010

once again,CAN'T SLEEP !

dalam kepala otak sekarang :
1.kamsis
2.DIA tak sehat :'(
3.kamsis
4.kamsis.
5.DIA lagy,youu .makan lah ubat .nanti kalau awak tak sehat mcm mne awak nak amek exam .please,dgr lah ape yg saya ckp ni .saya ckp ni untuk kebaikan awak jugak sayang .please take a rest and go and get ur medicine :(
mesej saya bile bile pon boley ,tapi kesihatan awak tu fkirkan dulu ,awak lebih rela mesej saya drpd sakit kan ? awak buat sy risau lah .

now pukul 5.19 am ,mybe awak dah tido ,okay,u go and take a rest ,sleep and tomorrow i will text u back okay .saya akan doakan supaya awak cepat sembuh and awak akan jd ceria mcm mne first sy knal awak okay ?

goodnyte and goodmorningg ,saya tido dulu .and jumpe saya besok pagi okay :)
hadirlah dlm mimpi saya sayang :P

said :i always with you :)