Nur Syaheerah Eylia
92's
" terkadang cinta itu dekat "
Malaysia

19 February 2012

luahan hati ...



mungkin saya susah nak jadi yang terbaik untuk awak tetapi saya ingin jadi yg terbaik untuk awak kerana janji janji awak .saya sayang awak sepenuh hati saya. tetapi adakah awak merasakan yang sama ? adakah awak mencintai saya sama macam saya mencintai awak ? orang ada cakap,lelaki kalau sayang kat perempuan ,diorang tak kan tunjuk,kalau tak tunjuk sekali mcm mne pun,kenapa awak buat saya jatuh cinta dengan awak ? kenapa awak buat saya rindu dekat awak ? kenapa awak buat saya seolah olah tiada dalam hidup awak.kenapa kehadiran saya dalam hidup awak hanya lah satu BEBAN bg awak.bg saya ,hanya saya je yang tahu mcm mne saya sayangkan awak. awak tak tahu mcmmne saya rindukan saat bersama awak.saat bersama dengan awak saya lah org paling bahagia sebab dapat berada disisi awak.dpt meluahkan rasa rindu saya ni.saya tahu kadang kadang saya suka buat awak marah.saya tanya awak pergi mana sebab saya taknak awak buat benda bukan bukan dekat sana,saya tanya awak dah makan ke sebab saya nak ambil berat pasal awak,saya tanya awak tengah buat ape sebab saya nak awak menemani saya.saya cakap saya cintakan awak setiap kali sebelum saya tidur sebab nak ingtkan awak.saya kol awak sebab nak dgr suara awak.anddd,saya nak jumpa awak sebab saya rindu saat kita bersama,sebab awak pun sedar yang kita berjauhan dan jarang dan susah untuk jumpa,saya tak marahkan awak sebab tk dtg jumpa saya,sebab awak ada usaha nak dtg jumpa saya ,tp saya seboleh boleh tak nak menyusahkan awak untuk dtg sini jumpa saya :'(




seandainya kita dicipta utk menjadi SATU…

pasti suatu ketika akan BERTEMU..

seandainya kita dicipta utk tidak menjadi SATU..
walau dekat selalu kau tak akan jadi KEPUNYAANKU



Ya Allah, kuatkan lah hambaMu ini ,aku tidak kuat untuk menempuh dugaan yang telah Engkau berikan kpd ku :(

terlalu banyak dugaan yg Engkau beri padaku Ya Allah, aku tidak berdaya untuk menanggung segalanya :( berikan aku kekuatan Ya Allah,ampunkan lah dosa aku tatkala aku lupa akan Engkau Ya Allah :(

ASSALAMUALAIKUM