Nur Syaheerah Eylia
92's
" terkadang cinta itu dekat "
Malaysia

29 September 2012

crying until when ?

kalau saya hilang, ada tak sape2 yang nak rasa kehilangan?

kalau saya dah tak ada, ada tak sape2 yang nak ingat kat sy?

betul ke kehadiran saya tak memberi makna pada sesape?

betul ke kewujudan saya tak pernah di ambil tahu oleh sesape?

betul ke takde orang yang pedulikan ada atau tak saya di sisi mereka?

betul ke saya ni memang tak berharga pada sape2 pun?

ada ke orang nak menangis bila saya mati nanti?

ada ke orang nak sedih bila saya mati nanti?

ada ke orang nak ingatkan saya dan doakan saya?

ada ke orang yang menghargai saya?

ada ke orang yang hiraukan saya?

ada ke orang yang pedulikan saya?

ada ke orang yang melihat saya seperti dia melihat kawan2 dia yang lain?

bila saya sudah tiada orang bercakap ape pasal saya ?

bila saya dah tiada disisi awak ,siapa yang akan berada disisi awak ?

bila saya ternampak awak berjalan dengan perempuan lain,bagaimana perasaan saya ?

bila awak nak beritahu saya yang awak sayang saya ?

bila awak nak jujur semua bnda pada saya ?

bila saya dapat jd yg terbaek untuk awak ?

kalau saya pergi dahulu ,saya akan doakan awk berbahagia dgn khidupan awak 
tapi awak boleh doakn kebahagian saya bile saya disana nanti ?

saya nak awak tahu yang saya sayangkan awak dan saya akan cuba jd yg terbaik untuk awak .and saya akan selalu mendoakn kebahagian awak tak kira di dunia ataupun di akhirat.INSYALLAH

Ya Allah,kau ampunkan lah segala dosan hamba-hambaMU.
sesungguhnya hambaMu tlah melanggar perintahMu.
Ya Allah ,kau lindungilah HambaMU ini.
aku tidak kuat menanggung segala ujianMu .
Ya Allah ,aku juga memohon kepadaMu .
berikan lah kesihatan kepada seluruh hambaMu.

AMIN :)
ASSALAMUALAIKUM :)



*ini hasil nukilan saya sendiri- copyright*